Teslimat ve Kargo
safirkumas.com.tr’de siparişiniz onaylandıktan ve size onay mail’i gerdikten sonra ürün/ürünleriniz hazırlanır, ve 3 (üç) iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz.
Kargo çalışmasına göre, teslimat adresinde değilseniz kargo görevlisi ‘Ziyaret Notu’ bırakmaktadır. Bu durumda kargoyu sizin, ilgili kargo firması ile görüşüp ofislerinden teslim almanız gerekecektir. Teslim aldığınız ürünler kargo yerinizden ayrıldıktan sonra eksik çıkarsa, sipariş numaranızı da belirterek ve kargo durumu info@safirkumas.com.tr adresine bildirebilirsiniz. Size en kısa sürede bu konuda cevap verilecektir.
Teslimattan Kaynaklanan Problemler
Kargo Firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda, zarar safirkumas.com.tr tarafından karşılanır.
Zarar görmüş paket durumunda:
- Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak, teslimatçı kargo firmasına ‘Teslimat Tutanağı’ tutturulmalıdır.
- Ürünle ilgili hata tespit edilir, belirgin bir hata varsa ürün sorumluları tarafından test edilir.
- Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
- Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı kargo firmasının görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda safirkumas.com.tr’a bildirilmelidir.